wtorek, czerwca 22, 2010

Wybory 2010 - pierwsza tura...

Właśnie przetrawiłem wyniki pierwszej tury wyborów... (długo to trwało bo dziś był świetny meczy Portugalii z Koreą Północną i jeszcze dwa inne :)).. sprawdzałem oczywiście jakie były wyniki w komisji, w której wraz z Kamilką oddaliśmy swoje głosy i okazuje się, że większość wyborców miała - delikatnie mówiąc - nieco inne zdanie niż moje... no coż... może następnym razem... póki co za nami także pierwszy wieczór (właściwie pierwszy dzień) po pierwszej turze i pierwsze komentarze polityków PO i PiS... Pierwsze co mnie uderza w ich wypowiedziach to brak kręgosłupa u każdej ze stron... (prawie w komplecie bo chlubnymi wyjątkami zdają się G. Schetyna i S. Niesiołowski) jak tylko słyszę J. Kaczyńskiego mówiącego, że już nie będzie mówił o postkomunistach tylko o lewicy to przypominają mi się miesiące koalicji z Samoobroną.. fuj! prawdziwy obciach... tak łatwo zmieniać poglądy... to oczywiście każe zadać sobie pytanie jakie są te poglądy i czy w ogóle jakieś są? Podobnie zresztą kokietują czerwonych politycy PO, choćby B. Komorowski w krótkiej wypowiedzi z Afganistanu (cóż on tam robił?) zapewniającym o szerokiej współpracy z lewicą i mający nadzieję na tej współpracy pogłębienie... fuj! (znowu)...
Wygląda na to, że jedni i drudzy (PO i PiS) radośnie uśmiechają się do czerwonych, nie okazując przy tym wstydu...
I na koniec dodam jeszcze z niejakim rozbawieniem, że dotarły do mnie informacje, że kandydat W. Pawlak i stojąca za nim partia chłopska (czyżby?) - PSL, decyzję o tym kogo poprą w drugiej turze, podejmą dopiero w nadchodzący weekend podczas zaplanowanego spotkania zarządu tejże partii - a przecież patrząc na wynik wyborczy W. Pawlaka wystarczyłby zjazd rodzinny w wąskim gronie :)
Pewnie podczas drugiej tury wyborów najlepiej będzie skupić się na rozrywce :) - meczy Mundialu 2010 niestety czwartego lipca nie będzie...

Brak komentarzy: